Friday, March 2, 2018

სტანდარტული გაკვეთილის გეგმა


სტანდარტული გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი
ლალი მიქაძე
საგანი

ქართული ენა და ლიტერატურა

სწავლების საფეხური, კლასი
I საფეხური V კლასი
რიცხვი, თვე, წელი
2018.22.02

გაკვეთილის გეგმა
სულხან-საბა ორბელიანი: „უტკბესი და უმწარესი“ წინარე დავალება: „ენით დაკოდილი“
მიზნები
·         მოსწავლემ უნდა შეძლოს, წაიკითხოს ტექსტი და გამოხატოს საკუთარი დამოკიდებულება წაკითხულის ირგვლივ.

·         მოსწავლემ უნდა შეძლოს ენობრივი და მხატვრული მახასიათებლების ამოცნობა ტექსტში.


·         მოსწავლემ უნდა შეძლოს გამოიყენოს კითხვის შესაბამისი სტრატეგია

·         წიგნიერების უნარის განვითარება
შედეგები
·         ქართ V10 მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის თხრობითი ხასიათის ტექსტის წაკითხვა-გაგება.

·         ქართ V11. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ტექსტის მახასიათბლების ამოცნობა.


·         ქართ V13. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გაგების მიზნით კითხვის სტრატეგიების გამოყენება

·         ქართ V17. მოსწავლეს შეუძლია თხრობითი ხასიათის ტექსტის (მოგონება, ამბავი, დღიური) წერა



გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობის აღწერა
მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
თითოეული აქტივობის მისაღწევი შედეგი
კლასის ორგანიზება, გაკვეთილის მიზნის გაცნობა.
ვერბალური
მთელი კლასი

1
მოსწავლეთა ყურადღების მობილიზება

წინარე ცოდნის გააქტიურება
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი

4
ცოდნის გამყარება
საშინაო დავალების პრეზენტაცია
ვერბალური
ინდივიდუალური

3
ცოდნის გააქტიურება
პროვოცირება
ფილმის ჩვენება
მთელი კლასი
ნაწყვეტი ფილმიდან „სოფლის მაშენებელნი“
2

კითხვის მოდელირება „უტკბესი და უმწარესი“
ვერბალური
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
10
მოსწავლე გამოხატავს დამოკიდებულებას ტექსტის მიმართ. იყენებს კითხვის შესაბამის სტრატეგიებს ამოიცნობს მხატვრულ მახასიათბლებს.
სემენტიზირება
ვერბალური
კლასი თავიდანვე გაყოფილია შერეულ დონიან 3 ჯგუფად
ცარცი
წიგნი
კალამი
სტიკერი
დაფა
10
მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის დეტალურ გაგებას სიტყვებისა და წინადადებების დონეზე
ცოდნის განმტკიცების მიზნით აწყობენ ტექსტს

 ჯგუფები
თაბახი,
დაჭრილი ტექსტი, წებო
6
გაიაზრებენ ამბის დასაწყისს, თანმიმდევრობასა და დასასრულს



აქტივობის აღწერა
მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
თითოეული აქტივობის მისაღწევი შედეგები
ტრანსფერი

ინდივიდუალური
რვეული,
კალამი
6
ახალი ლექსიკური ერთეულების გამოყენებით შეძლებენ მარტივი ტექსტის დაწერას
საშინაო დავალება
ვერბალური
მთელი კლასი
რვეული კალამი
1
შესწავლილი იგავების მიხედვით დაწერონ თხზულება „იგავთა სიბრძნე“
შეფასება (განმსაზღვრელი და განმავითარებელი)


შეფასების კრიტერიუმი
2

სასწავლო რესურსი


წიგნი,
რვეული,
მარკერი,
თაბახის ფურცლები,
პროექტორი



No comments:

Post a Comment