|
პედაგოგი-
ლალი მიქაძე კლასი- Vბ საგანი - ქართული ენა, ლიტერატურა |
|||||||
|
N1 შეშემაჯამებელი |
N2 შემაჯამე
ბელი |
N3 შემაSშემაჯამებელი |
N4 შემაჯამებელი |
N5
შემაჯამებელი |
|
||
კლასის
საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში |
6,7 |
6,7 |
7,7 |
6,1 |
6,6 |
|
||
რა
გაუჭირდა ამ შემაჯამებელში? |
გვხვდება
ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები. |
სათანადოდ
არ პასუხობს დავალების პირობას. |
არ
ჩანს დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი. |
ხშირია
სტილისტური ხარვეზები. |
გვხვდება
პუნქტუაციური შეცდომები. |
|
||
რეკომენდაცია
მეორე სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგეგმვისათვის. |
|
-რა
არის ამ შემაჯამებელი სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებასა და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი -როგორ
შეგვიძლია გაუმჯობესება? |
||||||
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
II- სემესტრი, წლიური.
მიღებული
შედეგების ანალიზი - მოსწავლეთა
ნაწილის მიერ შესრულებული დავალება
სათანადოდ არ პასუხობს პირობას. ზოგ შემთხვევაში
მხოლოდ ტექსტის პერიფრაზია. არ ვლინდება დამოუკიდებელი
აზროვნების უნარი. გვხვდება სტილისტური, ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური და პუნქტუაციური ხარვეზები.
დასკვნა:
საჭიროა სწავლის ახალი სტრატეგიების დანერგვა, რომლებიც
ხელს შეუწყობს არსებული ხარვეზების გამოსწორებას.
რეკომენდაცია-
"რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისათვის"
1.
ხელი შევუწყოთ მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლებას,
2.
მივცეთ დიფერენცირებული დავალება,
3.
გამოვიყენოთ სახალისო დავალებები.
პედაგოგის
ხელმოწერა-ლალი მიქაძე
რიცხვი:
2022-2023 წელი, 16.06.
Vბ- კლასი.
ჩატარებული შემაჯამებელი
დავალებების შეფასებები.
N |
სახელი
და გვარი |
N1 |
N2 |
N3 |
N4 |
N5 |
1 |
აბრამიშვილი
დათო |
6 |
6 |
7 |
5 |
5 |
2 |
გიორგაძე
ქეთი |
7 |
5 |
6 |
6 |
5 |
3 |
გორგილაძე
ნოდარ |
6 |
6 |
7 |
5 |
5 |
4 |
გუნცაძე
თეკლა |
5 |
8 |
8 |
8 |
7 |
5 |
დიაკონიძე
ანრი |
6 |
7 |
8 |
5 |
5 |
6 |
ეძგვერაძე
ბარბარე |
7 |
8 |
8 |
5 |
7 |
7 |
იაშვილი
ლუნა |
9 |
10 |
10 |
10 |
10 |
8 |
კაპანაძე
ელენე |
5 |
5 |
7 |
5 |
5 |
9 |
ჟორჟოლიანი
რეზი |
3 |
5 |
5 |
2 |
4 |
10 |
სვანიძე
ლიზა |
7 |
7 |
8 |
7 |
6 |
11 |
სოხაძე
ლუკა |
10 |
7 |
10 |
8 |
7 |
12 |
ტყეშელაშვილი
ელენე |
9 |
8 |
9 |
8 |
8 |
13 |
ქურასბედიანი
ბარბარე |
8 |
8 |
9 |
8 |
9 |
14 |
ჩაჩავა
დათო |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
15 |
ჭანკვეტაძე
ლუკა |
7 |
6 |
9 |
6 |
8 |
16 |
ჭუმბაძე
ზურა |
7 |
7 |
10 |
7 |
7 |
17 |
ხელაძე
ნია |
9 |
7 |
9 |
7 |
7 |
18 |
ხეცურიანი
ლევან |
7 |
8 |
8 |
5 |
5 |
19 |
ხურციძე
მერაბ |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
პედაგოგი
- ლალი მიქაძე კლასი- X ა საგანი - ქართული ენა,
ლიტერატურა N1 შეშემაჯამებელი N2 შემაჯამე
ბელი N3 შემაSშემაჯამებელი N4 შემაჯამებელი N5
შემაჯამებელი კლასის
საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში 6,6 6.2 6,3 7,1 6,3 რა
გაუჭირდა ამ შემაჯამებელში? ტექსტის
პერიფრაზია.არჩანს მსჯელობა. გვხვდება
ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები. ხშირია
სტილისტური შეცდომა. ნაკლებად
ჩანს დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი. გვხვდება
პუნქტუაციური შეცდომები. რეკომენდაცია
მეორე სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგეგმვისათვის. -რა
არის ამ შემაჯამებელი სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებასა და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი -როგორ
შეგვიძლია გაუმჯობესება?
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
II- სემესტრი
მიღებული
შედეგების ანალიზი - მოსწავლეთა ნაწილის მიერ შესრულებული დავალება სათანადოდ
არ პასუხობს პირობას. ნაკლებად ვლინდება დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი. ზოგ შემთხვევაში
მხოლოდ პერიფრაზია. გვხვდება მორფოლოგიური და პუნქტუაციური შეცდომები,
სტილისტურად გაუმართავი წინადადებები.
დასკვნა-
არსებული
ხარვეზების გამოსასწორებლად საჭიროა სწავლის ახალი სტრატეგიების დანერგვა.
რეკომენდაცია
"რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისათვის"
1.ხელი
შევუწყოთ მოსწავლეთა მოტივაციის დონის ამაღლებას,
2.მივცეთ
დიფერენცირებული დავალება( შესაძლებლობისა და სურვილის მიხედვით)
პედაგოგის
ხელმოწერა-- ლალი
მიქაძე რიცხვი-2022-2023
სასწავლო წელი.
ჩატარებული
შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
N |
სახელი,
გვარი |
N1 |
N2 |
N3 |
N4 |
N5 |
1 |
ბესტავაშვილი
ლიზი |
5 |
5 |
5 |
7 |
5 |
2 |
ზალკალიანი
მირეი |
9 |
9 |
9 |
8 |
8 |
3 |
თურმანიძე
საბა |
7 |
6 |
6 |
7 |
6 |
4 |
კაცაძე
იოსებ |
7 |
7 |
7 |
7 |
6 |
5 |
კიკვაძე
ნატალი |
9 |
7 |
7 |
8 |
8 |
6 |
ლაშქარეიშვილი
ნათია |
6 |
5 |
5 |
7 |
5 |
7 |
ლომთაძე
მარიამ |
5 |
5 |
5 |
7 |
5 |
8 |
მაისურაძე
ბარბარე |
8 |
8 |
7 |
8 |
7 |
9 |
საიტოვა
ალბინა |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
10 |
სოფრომაძე
ლაშა |
5 |
4 |
5 |
6 |
5 |
11 |
სხვედიანი
ანასტასია |
6 |
6 |
5 |
5 |
5 |
12 |
უმეროვა
ნესტან |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
13 |
ქართველიშვილი
ბადრი |
8 |
5 |
7 |
8 |
8 |
14 |
შავაძე
დათო |
5 |
6 |
6 |
7 |
6 |
15 |
შიუკაშვილი
ნიკა |
6 |
6 |
5 |
8 |
6 |
16 |
ჩიტეიშვილი
მარიამ |
8 |
7 |
8 |
9 |
7 |
17 |
ჩუბინიძე
თეონა |
6 |
7 |
7 |
8 |
7 |
18 |
ჩხეიძე
ნინი |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
19 |
ჭანკვეტაძე
ლუკა |
10 |
9 |
10 |
10 |
9 |
20 |
ხერხაძე
მარიამ |
6 |
6 |
6 |
8 |
6 |
21 |
ჯუმალი
ვალია |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
22 |
ჯუმალი
მურადი |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი წლიური პედაგოგი
: ლალი მიქაძე კლასი :
Xა საგანი : ქართული ენა, ლიტერატურა |
|
|||||||||
|
შემაჯამებელი
|
|
||||||||
№1
|
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
||
კლასის საშუალო არითმეტიკული
ქულა ამ შემაჯამებელში |
5,9 |
6,3 |
6,7 |
6,5 |
6,6 |
6,2 |
6,3 |
7,1 |
6,3 |
|
რა გაუჭირდა
კლასს ამ შემაჯამებელში |
სათანადოდ
არ პასუხობს დავალების პირობას |
არ
ჩანს დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი |
მხოლოდ ტექსტის პერიფრაზია. |
მსჯელობა ზერელეა, არ არის გამყარებული არგუმენტებით. |
პერსონაჟთა დახასიათება არ არის სრულყოფილი.
|
გვხვდება
ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები |
ხშირია
პუნქტუაციური შეცდომები |
ხშირია ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები. |
გვხვდება სტილისტურად გაუმართავი წინადადებები |
|
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული
შედეგების ანალიზი : მოსწავლეთა
ნაწილის მიერ შესრულებული დავალება სათანადოდ არ პასუხობს პირობას.ნაკლებად ვლინდება
დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი.გვხვდება სტილისტური, მორფოლოგიური და პუნქტუაციური
შეცდომები.
დასკვნა
: საჭიროა სწავლების ახალი
სტრატეგიების დანერგვა, რომლებიც ხელს შეუწყობს
არსებულ ხარვეზთა გამოსწორებას.
რეკომენდაცია-რა
უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
1.
მოტივაციის
ამაღლება,
2.
დიფერენცირებული
დავალება( შესაძლებლობისა და სურვილის მიხედვით)
პედაგოგის ხელმოწერა: ლალი მიქაძე რიცხვი-2022-2023სასწავლო
წელი
________________________________________________________________________
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასება
N |
სახელი, გვარი
|
N1 |
N2 |
N3 |
N4 |
N5 |
N6 |
N7 |
N8 |
N9 |
1 |
ბესტავაშვილი ლიზი |
5 |
5 |
5 |
6 |
5 |
5 |
5 |
7 |
5 |
2 |
ზალკალიანი მირეი |
9 |
9 |
10 |
7 |
9 |
9 |
9 |
8 |
8 |
3 |
თურმანიძე საბა |
7 |
6 |
6 |
7 |
7 |
6 |
6 |
7 |
6 |
4 |
კაცაძე იოსებ |
6 |
8 |
7 |
8 |
7 |
7 |
7 |
7 |
6 |
5 |
კიკვაძე ნატალი |
8 |
8 |
10 |
7 |
9 |
7 |
7 |
8 |
8 |
6 |
ლაშქარეიშვილი ნათია |
5 |
5 |
6 |
5 |
5 |
5 |
5 |
7 |
5 |
7 |
ლომთაძე მარიამ |
5 |
5 |
6 |
5 |
6 |
5 |
5 |
7 |
5 |
8 |
მაისურაძე ბარბარე |
6 |
6 |
8 |
7 |
8 |
8 |
7 |
8 |
7 |
9 |
საიტოვა ალბინა |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
10 |
სოფრომაძე ლაშა |
5 |
5 |
5 |
7 |
5 |
4 |
5 |
6 |
5 |
11 |
სხვედიანი ანასტასია |
5 |
6 |
6 |
7 |
6 |
6 |
5 |
5 |
5 |
12 |
უმეროვა ნესტან |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
13 |
ქართველიშვილი ბადრი |
6 |
8 |
7 |
8 |
8 |
5 |
7 |
8 |
8 |
14 |
შავაძე დათო |
5 |
6 |
6 |
5 |
5 |
6 |
6 |
7 |
6 |
15 |
შიუკაშვილი ნიკა |
6 |
6 |
7 |
6 |
6 |
6 |
5 |
8 |
6 |
16 |
ჩიტეიშვილი მარიამ |
5 |
7 |
8 |
8 |
8 |
7 |
8 |
9 |
7 |
17 |
ჩუბინიძე თეონა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
ჩხეიძე ნინი |
8 |
9 |
10 |
7 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
19 |
ხერხაძე მარიამ |
6 |
7 |
7 |
7 |
6 |
6 |
6 |
8 |
6 |
20 |
ჯუმალი ვალია |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
21 |
ჯუმალი მურადი |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
22 |
ჭანტურიძე ლუკა |
8 |
6 |
9 |
7 |
10 |
9 |
10 |
10 |
9 |
|
პედაგოგი-ლალი
მიქაძე
კლასი-Xბ
საგანი -ქართული
ენა, ლიტერატურა
|
|||||||
|
N1 შეშემაჯამებელი |
N2 შემაჯამე
ბელი |
N3 შემაSშემაჯამებელი |
N4 შემაჯამებელი |
N5
შემაჯამებელი |
|
||
კლასის
საშუალო არითმეტიკული ქულა ამ შემაჯამებელში |
6,8 |
6,8 |
7,3 |
7,0 |
6,7 |
|
||
რა
გაუჭირდა ამ შემაჯამებელში? |
ხშირია
სტილიტურად გაუმართავი წინადადება |
ხშირია
პუნქტუაციური შეცდომები |
გვხვდება
ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები |
არ
ჩანს დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი |
სათანადოდ
არ პასუხობს დავალების პირობას |
|
||
რეკომენდაცია
მეორე სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების დაგეგმვისათვის. |
|
-რა
არის ამ შემაჯამებელი სამუშაოების დაგეგმვაში, ჩატარებასა და შეფასებაში გასაუმჯობესებელი
-როგორ
შეგვიძლია გაუმჯობესება? |
||||||
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
II-სემესტრი
მიღებული
შედეგების ანალიზი- შესრულებულ დავალებათა ნაწილი არ პასუხობს პირობას. ზოგ შეთხვევაში
არ ვლინდება დამოუკიდებელი აზროვნების უნარი.ხშირია სტილისტური, ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური
შეცდომები.
დასკვნა-
უნდა დაინერგოს ისეთი სტრატეგიები, რომლებიც ხელს შეუწყობს არსებული ხარვეზების გამოსწორებას.
რეკომენდაცია
"რა უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისათვის
1.
მოტივაციის ამაღლება,
2.
დიფერენცირებული დავალება
3.
სახალისო აქტივობები.
პედაგოგის
ხელმოწერა- ლალი მიქაძე რიცხვი-2022-2023სასწავლო
წელი
ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების შეფასებები
II-სემესტრი
N |
სახელი,
გვარი |
N1 |
N2 |
N3 |
N4 |
N5 |
1 |
ახალაძე გელა |
8 |
8 |
9 |
8 |
8 |
2 |
ახვლედიანი
ნია |
8 |
8 |
8 |
9 |
8 |
3 |
გოქაძე
ნიკოლოზ |
8 |
8 |
9 |
10 |
8 |
4 |
გრიგალაშვილი
გიორგი |
5 |
5 |
6 |
5 |
5 |
5 |
გურგუჩიანი
საბა |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
6 |
დეისაძე
ბადრი |
5 |
6 |
8 |
6 |
6 |
7 |
დიაკონიძე
ავთანდილ |
5 |
6 |
8 |
6 |
6 |
8 |
დიაკონიძე
ქეთევან |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
9 |
ერისთავი
გიორგი |
8 |
7 |
9 |
9 |
8 |
10 |
ზარქუა
ანი |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
11 |
თოდუა
ქეთი |
5 |
6 |
5 |
7 |
5 |
12 |
ლომინაძე
ლუკა |
5 |
7 |
7 |
5 |
6 |
13 |
მარგიანი
ანი |
10 |
10 |
10 |
10 |
8 |
14 |
მაჩიტიძე
კახა |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
15 |
ნემსიწვერიძე
ილია |
7 |
6 |
6 |
7 |
7 |
16 |
სირბილაზ
ავთანდილ |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
17 |
ფილია
საბა |
7 |
7 |
6 |
8 |
7 |
18 |
ჩხეიძე
გიორგი |
5 |
5 |
6 |
5 |
5 |
19 |
ცაგარეიშვილი
ანანო |
10 |
9 |
10 |
10 |
8 |
20 |
ცინაძე
ლუკა |
5 |
5 |
7 |
7 |
6 |
21 |
ჭურაძე
ანა |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
22 |
ხეცურიანი
ლიზი |
10 |
10 |
10 |
10 |
9 |
23 |
ჯიქია
ანრი |
8 |
7 |
8 |
2 |
5 |
შემაჯამებელი სამუშაოების ანალიზი წლიური პედაგოგი
: ლალი მიქაძე კლასი : Xბ საგანი :
ქართული
ენა, ლიტერატურა |
||||||||||
|
შემაჯამებელი
|
|||||||||
№1
|
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
|
|
კლასის საშუალო არითმეტიკული
ქულა ამ შემაჯამებელში |
7,1 |
7,0 |
6,4 |
6,9 |
6,8 |
6,8 |
7,3 |
7,0 |
6,9 |
|
რა გაუჭირდა
კლასს ამ შემაჯამებელში |
პერსონაჟთა დახასიათება არ არის სრულყოფილი.
|
ხშირია ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები. |
მხოლოდ ტექსტის პერიფრაზია. |
მსჯელობა ზერელეა, არ არის გამყარებული არგუმენტებით. |
ხშირია
სტილიტურად გაუმართავი წინადადება |
ხშირია
პუნქტუაციური შეცდომები |
გვხვდება
ორთოგრაფიულ-მორფოლოგიური შეცდომები |
არ
ჩანს დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი |
სათანადოდ
არ პასუხობს დავალების პირობას |
|
მიღებული
შედეგების ანალიზი - მოსწავლეთა
ნაწილის მიერ შესრულებული დავალება სათანადოდ არ პასუხობს პირობას.ნაკლებად ვლინდება
დამოუკიდებელი მსჯელობის უნარი.გვხვდება სტილისტური, მორფოლოგიური და პუნქტუაციური
შეცდომები.
დასკვნა-საჭიროა სწავლების ახალი სტრატეგიების დანერგვა,
რომლებიც ხელს შეუწყობს არსებულ ხარვეზთა გამოსწორებას.
რეკომენდაცია-რა
უნდა იყოს გათვალისწინებული შედეგებზე რეაგირებისთვის
1.
მოტივაციის
ამაღლება,
2.
დიფერენცირებული
დავალება.
3.
სახალისო
დავალება.
პედაგოგის ხელმოწერა: ლალი მიქაძე რიცხვი-2022-2023სასწავლო
წელი.
________________________________________________________________________
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი
ჩატარებული შემაჯამებელი სამუშოების
შეფასება
N |
სახელი, გვარი |
N1 |
N2 |
N3 |
N4 |
N5 |
N6 |
N7 |
N8 |
N9 |
1 |
ახალაძე გელა |
8 |
9 |
8 |
7 |
8 |
8 |
9 |
8 |
8 |
2 |
ახვლედიანი ნია |
8 |
9 |
8 |
9 |
8 |
8 |
8 |
9 |
8 |
3 |
გოქაძე ნიკოლოზ |
8 |
7 |
8 |
8 |
8 |
8 |
9 |
10 |
8 |
4 |
გრიგალაშვილი გიორგი |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
5 |
5 |
5 |
გურგუჩიანი საბა |
5 |
5 |
6 |
7 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
6 |
დეისაძე ბადრი |
5 |
6 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
7 |
დიაკონიძე ავთანდილ |
6 |
6 |
5 |
7 |
5 |
6 |
8 |
6 |
6 |
8 |
დიაკონიძე ქეთევან |
8 |
9 |
8 |
7 |
8 |
8 |
8 |
8 |
8 |
9 |
ერისთავი გიორგი |
8 |
8 |
6 |
7 |
8 |
7 |
9 |
9 |
8 |
10 |
ზარქუა ანი |
10 |
10 |
10 |
9 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
11 |
თოდუა ქეთი |
7 |
5 |
5 |
6 |
5 |
6 |
5 |
7 |
5 |
12 |
ლომინაძე ლუკა |
7 |
7 |
5 |
7 |
5 |
7 |
7 |
5 |
6 |
13 |
მარგიანი ანი |
9 |
9 |
10 |
9 |
10 |
10 |
10 |
10 |
8 |
14 |
მაჩიტიძე კახა |
6 |
6 |
6 |
6 |
5 |
5 |
6 |
6 |
6 |
15 |
ნემსიწვერიძე ილია |
6 |
6 |
8 |
5 |
7 |
6 |
6 |
7 |
7 |
16 |
სირბილაძე ავთო |
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
6 |
17 |
ფილია საბა |
7 |
7 |
5 |
5 |
7 |
7 |
6 |
8 |
7 |
18 |
ჩხეიძე გიორგი |
6 |
6 |
5 |
8 |
5 |
5 |
6 |
5 |
5 |
19 |
ცაგარეიშვილი ანანო |
9 |
9 |
10 |
9 |
10 |
9 |
10 |
10 |
8 |
20 |
ცინაძე ლუკა |
6 |
6 |
5 |
7 |
5 |
5 |
7 |
7 |
6 |
21 |
ჭურაძე ანა |
6 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
22 |
ხეცურიანი ლიზი |
10 |
9 |
9 |
9 |
10 |
10 |
10 |
10 |
9 |
23 |
ჯიქია ანრი |
9 |
9 |
7 |
7 |
8 |
7 |
8 |
2 |
5 |
No comments:
Post a Comment